نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

                    

در حرکتی ارزشمند و قابل تحسین اولین نمایشگاه آثار نویسندگان و شاعران دشتستان  از دو قرن پیش تا کنون، در تاریخ 25 اسفند 94 تا 5 فروردین 95 در کاروانسرای مشیر الملک برازجان برگزار شد. این نمایشگاه به همت:

1- شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان 

2- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان 

3- اداره میراث فرهنگی شهرستان دشتستان 

4- اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان 

5- هفته نامه مردم جنوب 

6- کانون علم و فرهنگ دشتستان، برگزار شد و با استقبال گستردۀ مردم روبرو شد در این نمایشگاه آثاری از 190 نویسنده و شاعر دشتستانی در معرض دید علاقمندان به کتاب قرار گرفت. معرفی نویسندگان و شاعران دشتستان به ملت فهیم ایران،  تشویق  جوانان به سمت کتاب و کتابخوانی،  تجلیل و تقدیر از نویسندگان و شاعران دشتستان، جمع آوری آثار نویسندگان و شاعران دشتستان و تشکیل کتابخانه دشتستان شناسی از اهداف کلی  این نمایشگاه بود. مراسم اختامییه این نمایشگاه در 5 فروردین 95 برگزار گردید و از صاحبان آثار تجلیل به عمل آمد. در مراسم اختتامیه چهره های نام آشنایی همچون دکتر مهدی ماحوزی و دکتر محمد مهدی جعفری به سخنرانی دربارۀ ارزش و جایگاه نویسندگان در جامعه پرداختند.

            

           

   


        

    


  • حسین مهتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی