نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

مهلت ثبت‌نام دانشجویان متقاضیِ بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 96-1395 در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی­ ارشد و دکتری تا 10 مرداد ماه امسال تمدید شد.

به گزارش ایسنا، تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان استفاده از جایزه‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان با توجه به درخواست­ تعدادی از دانشگاه­‌های کشور صورت گرفته است.

دانشجویانمتقاضی بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد در همه مقاطع (کارشناسی، کارشناسی­ارشد و دکتری) تا تاریخ 10 مرداد لازم است اطلاعات مورد نیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان (به نشانی http://soraya.bmn.ir) بارگذاری و نسبت به ثبت درخواست استفاده از جایزه تحصیلی اقدام کنند.

آرم بنیاد ملی نخبگان

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 15 مرداد، فهرست و اطلاعات اولیه دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه‌­های هر استان قرار خواهند داد تا دانشگاه­‌ها پس از راستی­‌آزمایی اطلاعات دانشجویان، فهرست دریافتی را حداکثر تا تاریخ 5 شهریورماه به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود عودت دهند.

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 20 شهریورماه باید فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملی نخبگان قرار دهند و بنیاد ملی نخبگان نیز فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه‌­ها اعلام خواهد کرد.

این مراحل برای دانشجویان نو ورود از تاریخ اول مهرماه 1395 آغاز می‌شود و در تاریخ 10 آبان ماه امسال به پایان می‌رسد.

دانشجویان برای بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان باید در دوره مجاز تحصیلی خود (کارشناسی حداکثر چهار سال، کارشناسی­ ارشد حداکثر دو سال و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­‌سال) باشند. علاوه بر این باید بر اساس فعالیت­‌های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با سایر دانشجویان قرار گیرند.

اطلاعات مربوط به جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان از طریق وبگاه بنیاد به نشانی http://www.bmn.ir در دسترس است و بنیادهای نخبگان هر استان نیز آماده پاسخ­‌گویی به دانشگاه­‌ها و دانشجویان هر استان هستند.

  • حسین مهتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی