نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
فروردين

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ، گفت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 برای پذیرش دانشجو در 143 کدرشته امتحانی و 6 گروه آموزشی برگزار می‌شود، ثبت‌نام برای شرکت در 137 کدرشته امتحانی از 143 کدرشته امتحانی منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از شانزدهم آذر ماه سال گذشته آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز چهارشنبه 25 آذر پایان یافت.

  • حسین مهتدی
۲۲
فروردين

           

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حافظ اسد برای شهید صدر پیام داد که به سوریه بیا، ما سوریه را به طور کامل به تو تحویل می دهیم.

  • حسین مهتدی
۱۷
فروردين

                    

در حرکتی ارزشمند و قابل تحسین اولین نمایشگاه آثار نویسندگان و شاعران دشتستان  از دو قرن پیش تا کنون، در تاریخ 25 اسفند 94 تا 5 فروردین 95 در کاروانسرای مشیر الملک برازجان برگزار شد. این نمایشگاه به همت:

  • حسین مهتدی
۱۶
فروردين


                      


علاءالدین طباطبایی (زادۀ 13 اسفند 1336 در کرمان) زبان‌شناسی و مترجم ایرانی و دانشیار گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو پیوستۀ این فرهنگستان است.

  • حسین مهتدی
۱۴
فروردين

ویرانی های جنگ ۳۳ روزه به تعبیر رهبری انقلاب قرار بود ویروسی باشد که شیرینی پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به کام جبهه مقاومت تلخ کند .اسرائیلی ها آنقدر در این جنگ تاسیسات عمومی و خدماتی و پل و مدرسه و بیمارستان و ... را بمباران کردند تا نه تنها مسیحیان و اهل تسنن بلکه شیعیان را هم رو به روی سید مقاومت قرار دهند .










  • حسین مهتدی
۰۷
فروردين

مجموعه مقالات دهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران بر روی وبگاه این انجمن قرار گرفت.

دهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در تاریخ 4 الی 6 شهریور در اردبیل برگزار شد. مجموعۀ حاضر در 10 جلد مقاله تدوین شده است.

برای دریافت مجموعه مقالات دهمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی اینجا کلیک کنید.

  • حسین مهتدی