نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

میراث مکتوب - مرکز پژوهشی میراث مکتوب با تهیه دستگاه های چاپ دیجیتال،  اقدام به چاپ آثارش کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز پژوهشی میراث مکتوب، دستگاه­های تهیه شده شامل دستگاه جلد شومیز و جلد سخت، چاپ رنگی، چاپ سیاه و سفید، چسب گرم، دستگاه برش و سلفون کش می باشد. دانشجویان و علاقه مندان می توانند از این پس کتاب های درخواستی خود را به آسان ترین و سریع ترین روش یعنی «چاپ بر اساس سفارش» تهیه کنند.

این دستگاه در هر ساعت 5160 برگ چاپ می کند یعنی معادل 8 جلد 800 صفحه ای.کتاب ضیاء شهاب (عربی- فارسی) به تصحیح جویا جهانبخش، حسن عاطفی و عباس بهنیا نخستین کتابی است که  در 1030 صفحه با جلد شومیز توسط این دستگاه روز چهارشنبه 25 شهریور چاپ و صحافی شد.

یادآور می شود که بخش انتشارات این مرکز کلیۀ سفارشات چاپ و صحافی محققان و مراکز علمی و انتشاراتی  را با تعرفه ای مناسب قبول می کند.  

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و چاپ کتاب های درخواستی خود می توانند با شمارۀ 66957944 و نشانی الکترونیک chapdigitalmiras@gmail.com  (order@mirasmaktoob.ir) تماس حاصل نمایند.

 

  • حسین مهتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی