نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

نویسندگان و منتقدان نشریات میراث مکتوب (دوفصلنامۀ علمی – پژوهشی آینۀ میراث، دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث و دوفصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران) می توانند با ثبت نام اینترنتی در دوازدهمین جشنوارۀ نقد کتاب، در این جشنواره شرکت کنند.

 

در فراخوان دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب از همه منتقدان، مدیران مسئول مطبوعات، نشریات، سایت های خبری و نیز وبلاگ نویسان دعوت شده مقالاتی را که در حوزۀ نقد کتاب در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده اند، حداکثر تا پایان مهرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانۀ جشنواره ارسال کنند.

مقالات باید در یکی از نشریات معتبر و در حوزۀ نقد کتاب و با موضوعات هنر، میراث پژوهی، علوم تربیتی و روان شناسی، علوم و فنون، فلسفه، کلام و عرفان، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، ادبیات (ادبیات عرب، ادبیات فارسی، شعر و نثر معاصر، زبانشناسی )، دین، فقه و حقوق، کلیات و اطلاع رسانی، قرآن و حدیث، اخلاق، ایران و اسلام و کودک و نوجوان باشد.

ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی است و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی  http://www.naghdeketab.ir/index.php?sid=1&slc_lang=fa&logoutmod=1 مراجعه کنند و با ثبت نام در این پایگاه (اینجا) در این جشنواره شرکت کنند.

مراحل ثبت نام

فرم عضویت یا ثبت نام پایگاه که شامل اطلاعات کاربری، اطلاعات شخصی، و ... است تکمیل کنید.

ارسال مقاله: به بخش ارسال مقاله وارد شوید برای مقاله یک کد در نظر گرفته می شود. مشخصات مقالۀ خود را وارد کنید: (تعداد نویسندگان، نوع مطالعه و موضوع مقاله). در فرم ارسال مقاله عنوان فارسی مقالۀ خود را وارد کنید. سپس چکیده، مقاله، کلیدواژگان و مشخصات فارسی نویسندگان مقاله را وارد کنید.

مشخصات مقالۀ ارسالی: مشخصات مقاله منتشرشده خود را به صورت (نام نشریه، سال نشریه و تاریخ انتشار) در یک فایل word ذخیره کنید. سپس در قسمت مشخصات مقالۀ ارسالی بارگذاری کنید. در صورت عدم فراگذاری این فایل مقالۀ شما داوری نخواهد شد.

فایل اصلی مقاله: فایل مقاله باید با فرمت pdf باشد، فایل مقاله را در بخش مربوط وارد کنید.

صفحۀ شخصی: پس از ارسال مقاله، مقالۀ خود را از صفحۀ شخصی بررسی کنید و برای آغاز بررسی آن تأیید نهایی کنید.

همچنین علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۶۶۴۱۵۲۵۵ و تلفکس ۶۶۹۶۶۲۱۸ تماس بگیرند.

نویسندگان مقالات دوفصلنامۀ علمی پژوهشی آینۀ میراث می توانند فایل مقالات خود را اینجا، ضمیمۀ دوفصلنامۀ علمی – پژوهشی آینۀ میراث اینجا، دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث اینجا و دوفصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران اینجا دانلود کنند و یا به نشانی info@mirasmaktoob.ir مکاتبه کنند.

بر اساس همین گزارش، دوازدهمین جشنواره نقد کتاب همزمان با هفته پژوهش و به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی نقد در آذر سال جاری توسط خانه کتاب برگزار می شود.

  • حسین مهتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی